Tràmits - Formació programada per les empreses

    • Atès que no disposen de certificat digital de representant, per donar-se d’alta a l’aplicació i poder bonificar-se per la formació dels seus treballadors, els autònoms amb assalariats han de sol·licitar l’alta a la Fundació, per a la qual cosa cal presentar la documentació següent:

      • Sol·licitud signada per l’interessat, amb indicació de l’adreça electrònica.
      • Relació nominal de treballadors (antic TC2).

      Aquesta documentació es pot remetre a través d’un dels mitjans següents: formulari de contacte, correu postal (carrer Torrelaguna, 56 - CP 28027 Madrid), fax (91 119 54 02), o a través de la Xarxa SARA.

      Una vegada revisada la documentació, es comunicarà l’alta a l’aplicació, i hi podreu accedir amb el certificat digital de persona física.

      Per conèixer el procediment, les normatives i els requisits, així com el maneig de l’aplicació, us convidem a participar en les nostres Jornades Tècniques.

    • Cal fer una devolució a favor del Servei Públic d’Ocupació Estatal, indicant el CIF la raó social i el número d’expedient en el compte següent:

      • BANCO DE ESPAÑA, ALCALÁ 50, 28014 MADRID
      • Codi IBAN: ES32 9000 0001 2002 03405128

      S’ha de comunicar a la Fundació Estatal la realització d’aquest ingrés mitjançant l’enviament del justificant a través del formulari disponible a l’apartat Devolucions Banco de España a la pàgina d’accés a l’aplicació de bonificacions. Per a això, cal disposar de certificat digital de persona física o jurídica de l’empresa bonificada o organitzadora.

      En cas que l’empresa hagi estat objecte d’acta d’infracció i acta de liquidació per part de l’ITSS que afecti les mateixes incidències i import que el sol·licitat en la comunicació i hagués retornat a l’organisme en qüestió, ho podrà acreditar remetent la resolució de l’acta de liquidació i el document de pagament de l’acta esmentada.

    • Quan els participants en accions formatives bonificades es troben acollits a regulació d’ocupació en períodes de suspensió, s’ha de remetre a la Fundació Estatal una còpia de la resolució corresponent i una llista dels treballadors afectats (tant en paper com en suport informàtic).

    • El model següent es pot utilitzar per a l’elaboració d’al·legacions a comprovacions de resultats no conformes. Per presentar-les electrònicament (en el cas d’estar obligat a relacionar-se amb l’Administració mitjançant aquesta via), cal accedir a l’enllaç tràmits, utilitzant el registre de sortida de la comunicació rebuda.

      Més informació: