Trámites - Xeral

    • As comunicacións sobre cambios societarios de calquera tipo realizaranse a través da aplicación telemática que corresponda - bonificacións ou plans – no apartado Observacións do menú Empresa. Se os cambios están inscritos no Rexistro Mercantil Central (RMC), non é necesario remitir documentación. Se non están obrigados a inscribirse no RMC deberán acreditalo documentalmente.

      No caso de subrogacións de traballadores esíxese acreditación documental do traspaso de traballadores e mantemento de condicións laborais (antigüidade):

      • Recibo de liquidación do último mes de cotización na empresa antecesora.
      • Relación nominal do primeiro mes de cotización na empresa sucesora.
      • Cabeceiras de nóminas. Copia de toda aquela documentación á que dese lugar a devandita operación
    • Se unha empresa beneficiaria de axudas (bonificacións ou subvencións) suspende a súa actividade ou se disolve antes do período establecido para manter a documentación xustificativa, deberá remitir copia desta á Fundación Estatal para a Formación no Emprego.

    • No caso de entidades ou empresas beneficiarias do sistema de bonificacións en concepto de formación, o cambio de domicilio debe ser comunicado a través da aplicación, no apartado “Observacións” do menú “Empresa”, indicando o Rexistro Mercantil onde figure a inscrición.

      No resto dos casos, deberá completar e remitir a Fundación o documento denominado “Cambio de enderezo”