Tràmits - General

    • Les comunicacions sobre canvis societaris de qualsevol tipus es faran a través de l’aplicació telemàtica que correspongui –bonificacions o plans– a l’apartat Observacions del menú Empresa. Si els canvis estan inscrits en el Registre Mercantil Central (RMC), no cal remetre documentació. Si no estan obligats a inscriure’s en el RMC ho hauran d’acreditar documentalment.

      En el cas de subrogacions de treballadors, s’exigeix acreditació documental del traspàs de treballadors i manteniment de condicions laborals (antiguitat):

      • Rebut de liquidació de l’últim mes de cotització a l’empresa antecessora.
      • Relació nominal del primer mes de cotització a l’empresa successora.
      • Capçaleres de nòmines. Còpia de tota la documentació a la qual hagi donat lloc l’operació en qüestió.
    • Si una empresa beneficiària d’ajudes (bonificacions o subvencions) suspèn la seva activitat o es dissol abans del període establert per mantenir la documentació justificativa, n’ha de remetre una còpia a la Fundació Estatal per a la Formació en l’Ocupació.

    • En el cas d’entitats o empreses beneficiàries del sistema de bonificacions en concepte de formació, el canvi de domicili s’ha de comunicar a través de l’aplicació, a través de l’apartat “Observacions” del menú “Empresa”, indicant el registre mercantil on figuri la inscripció.

      En la resta dels casos, cal emplenar i remetre a la Fundació el document “Canvi d’adreça”