Tràmits - General
- Canvis societaris (fusions, escissions, etc.)
- Rebut de liquidació de l’últim mes de cotització a l’empresa antecessora.
- Relació nominal del primer mes de cotització a l’empresa successora.
- Capçaleres de nòmines. Còpia de tota la documentació a la qual hagi donat lloc l’operació en qüestió.
Les comunicacions sobre canvis societaris de qualsevol tipus es faran a través de l’aplicació telemàtica que correspongui –bonificacions o plans– a l’apartat Observacions del menú Empresa. Si els canvis estan inscrits en el Registre Mercantil Central (RMC), no cal remetre documentació. Si no estan obligats a inscriure’s en el RMC ho hauran d’acreditar documentalment.
En el cas de subrogacions de treballadors, s’exigeix acreditació documental del traspàs de treballadors i manteniment de condicions laborals (antiguitat):
- Suspensió d’activitat
Si una empresa beneficiària d’ajudes (bonificacions o subvencions) suspèn la seva activitat o es dissol abans del període establert per mantenir la documentació justificativa, n’ha de remetre una còpia a la Fundació Estatal per a la Formació en l’Ocupació.
- Validació/compulsió de còpies
Vegeu la secció de registre.
- Canvi d’adreça de l’entitat
En el cas d’entitats o empreses beneficiàries del sistema de bonificacions en concepte de formació, el canvi de domicili s’ha de comunicar a través de l’aplicació, a través de l’apartat “Observacions” del menú “Empresa”, indicant el registre mercantil on figuri la inscripció.
En la resta dels casos, cal emplenar i remetre a la Fundació el document “Canvi d’adreça”
- Resposta a requeriments
En el cas de rebre un requeriment d’informació i/o documentació, feu servir el model normalitzat següent per agilitar-ne la tramitació.
- Justificant de participació
Per sol·licitar detall d’accions formatives realitzades o impartides, es poden utilitzar els models següents adjuntant, en cada cas, la documentació que s’hi indica i indicant la data aproximada dels cursos: